1. dan

Brez večjih težav smo prispeli na to visokoležečo, redkoposeljeno kraško planoto. Že res, da nam je proti vrhu utiral pot snežni plug, ki je zadaj tudi pridno posipaval cesto. Smo pa zatorej vstopili v tisto čisto tapravo snežno pravljico.
Pred vzponom na Vojsko smo naredili postanek v Idriji in si ogledali stalno zbirko v mestnem muzeju. Živo srebro in čipke. Zelo zanimivo.
Do kosila smo komaj zdržali. Predvsem tisti, ki so od doma odšli brez zajtrka, v nahrbtniku pa brez malice. Ampak smo preživeli vsi. In kosilo že dolgo ni bilo tako zelo okusno.
Po kosilu nekaj osnovnih FIS pravil, smuk v pancarje in hajdi na smučišče.
Se nam dogaja ...

Po večerji pa se je večer šele pričel. Kratek sprehod ob rahlem sneženju a zelo ostrem vetru. V neznano.
Nagradno vprašanje - Kaj prikazuje fotografija?

Nočno dričanje!!! In prav luštno smo se imeli.

Noč je bila mirna. Sneg, veter in natrpan dan so terjali svoj davek - ob 22. 10 je dom na Vojskem utonil v tišino.

2. dan

Torkovo jutro se je prebudilo z rahlim naletavanjem snega in nizkimi temperaturami. Po jutranjem razgibavanju smo pozajtrkovali, nato pa pospravili sobe.
Pospravili ... No ja, lahko bi se temu tudi tako reklo.
Nekateri pa so pospravljanja zelo vešči.
Pohvaljeni!

Smučanje ...

...
kosilo ... nič počitka...

Orientacija ali nordijsko smučanje

In še poslastica ... Živali v domu.
To je bilo crkljanja in cviljenja. Pa niso cvilile živalce, temveč naši učenci. Eni od strahu, drugi od samega navdušenja ... Kar se pa Sp. Kungote tiče, pa smo že pravi poznavalci tovrstnih živih bitij.

Vsak trenutek prostega časa pa "tapridni" izkoristijo za pisanje dnevnika.

Pred spanjem smo se zabavali ob šaljivih igrah z nadvse zabavno Greto. Tudi kakšna solzica je pritekla :)
"Kleopatra, zbudi se!!!"

3. dan

Novo jutro, mrzlo in v črno - beli tehniki. Pa veliko sivine. Ni videti, da nas bo sonce prišlo kaj pogledat.
Morda malce, za hip, da se tam daleč zadaj nekaj izriše? Obrisi, ki dajejo le slutiti ...

Jutranja rutina je minila brez posebnosti. Vstajanje, umivanje, telovadba, zajtrk in pospravljanje sob. Tokrat so ocene za spoznanje boljše.
Tudi razpoloženje pred smučanjem se izboljšuje. Čaka nas nov dan. Alpsko smučanje, nordijsko smučanje in živali v domu.

Naša Kleopatra pa se je zbudila ... in odšla domov. Pogrešali jo bomo :(

Po odlični večerji pa je bilo zopet zabavno. Telovadba za možgane, 100 vprašanj nalepljenih po celem domu, kocka, ki je prinašala ali odnašala srečo ter kar precej znanja. Nagrada za sobo, ki je prva prišla do zadnjega vprašanja dobi ... NOV PRALNI STROJ!!!

4. dan

Sneži in močno piha. Še dobro, da dopoldne ni na urniku smučanja.
Danes si bomo sami skuhali kosilo in se naučili še nekaj zanimivega.

Delali smo idrijske žlikrofe ...

... in klekljali idrijske čipke.

Nismo se sicer še lotili tistih pravih mojstrovin, je pa začetek zelo obetaven. Vsak si je sklekljal kitico, ki je eden od osnovnih vozlov idrijske čipke.

Smučanje je danes odpadlo (na veselje enih in žalost drugih). Preveč piha veter in sneži. Namesto tega smo izdelovali bivake iz snega in tekmovali v šaljivih štafetnih igrah. Jupiiii!

Zvečer pa seveda dogodek, ki ga je marsikdo nestrpno pričakoval. Iz kovčkov se je izvlekla imenitna večerna toaleta, razne dišave in druga kozmetika ...
DISCO!!!

5. dan

Hitro je minilo in dnevniki bodo polni vtisov. Takšnih in drugačnih. Dogajalo se nam je :)